Måndag

 
Shit det är redan en ny vecka. Ny vecka, nya tag som jag brukar
säga. Den här veckan har jag fullspäckat schema. Idag åker
mamma hem till norrbotten igen efter en vecka här i Umeå.
Tisdag, torsdag och fredag ska jag försöka plugga. På onsdag
och torsdag har jag skola. På torsdag och fredag ska jag ta
prover för min sjukdomsutredning. Ja ni ser, det är fullt upp!

Nu ska jag i alla fall äta frukost, ta en promenad med musik
i öronen och sedan åka in till stan för att lämna mamma vid
busstationen. Resten av dagen blir lugn framför serier och
julkalender. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

sv: jaha okej haha nice :D ha det bra och lycka till :D

2013-12-02 @ 12:47:48
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0