Lista

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? –Melissa
eller Johanna kanske?
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Sex utan kärlek.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Lars and the real girl.
4. Har du bra självförtroende? – Det varierar från dag till dag.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Sova, haha.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Har massor inplanerat
som måste göras. Men ikväll finns ingen ork då jag suttit på en buss
i 7 timmar. Men under veckan blir det en arbetsintervju, det ska bakas,
göras julgodis, handlas och göras ett besök på jobbet.
7. Beskriv ditt drömutseende! –Ser jag inte tillräckligt bra ut? Haha!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Mamma.
9. Någon du har kysst - J.
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Japp, litegrann.
11. Den du senast sov över hos – J.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – J.
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Ja annars hade
jag väl inte haft den?
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis (choklad!)
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Om det är pinsamt ska
det inte tas upp här.
16. Hur uppvaktar man dig? – Säger något fint eller kanske ger en
present/ros/liknande mitt i veckan, det är alltid kul! :)
17. Har du några tatueringar? – 2 stycken och en tredje är planerad,
måste bara bestämma placeringen.
18. Din sämsta egenskap? – Jag kan vara blyg ibland.
19. Din bästa egenskap? – Att jag är en bra lyssnare och vill att
alla ska må bra.
20. En låt du är beroende av? – Just nu är det Kesha & Pitbull - Timber.
21. Vad stod det i ditt senaste sms? –  Privat.
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – J, mamma, Diesel
och Kosmos.
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Kan man väl.
24. Har du pussat en kompis? – Ja.
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Inte allt för ofta. Vissa helger
och högtider.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Dålig skit.
27. Vad hatar du? – Mobbning.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Ja.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Något bra ;)
30. Vad väger du? 45-46 kg
31. Hur lång är du? – 160 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Johan Falk, kärlek!
33. Den bästa svenska skådespelaren? – Joel Kinnaman
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? –
Harry Potter.
35. Ditt humör för tillfället? – Bra men trött efter bussresan.
36. En vacker person? – J.
37. Har du instagram? – Japp, heter Miizing där.
38. Vem kramade du senast? – Mamma.
39. Vem träffade du senast? – Mamma nyss när hon hämtade mig
från bussen.
40. När slog du dig senast? – För någon dag sedan i hallbyrån, aj!
41. Någon du vill träffa? – J såklart!
42. När grät du senast? - Vet ej.
43. Sminkar du dig varje dag? – Långt ifrån! Är osminkad typ 6 av
7 dagar i veckan, haha.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? –
Mamma.
45. Är du helsvensk? – Har några procent finskt i mig.
47. En artist du inte gillar? – Lars Winnerbäck.
48. En artist du gillar? – Nickelback.
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Finns många bra saker som
hänt mig. Men en storfavorit är när jag skaffade Diesel och såg
Nickelback live 2012.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Socionom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0