Handyman

Idag blev det en lyckad shoppingtur i Haparanda tillsammans
med mamma! Hade bara tänkt handla mat men det slutade med
att jag handlade en del andra saker också. Bland annat fick
ett par nya skor följa med hem, det var på tiden då mina Nike-skor
hade en trasig sula och läkte in vatten. Har idag även köpt mina
allra första verktyg, haha! Det kan behövas då jag ska montera
ner möbler, ta bort skruvar och så vidare från väggarna. Jag ska bli
en riktig handyman (eller ja, handywoman).
 
Utöver shoppingen har jag även jobbat lite på skolfronten, opponeringen
är påbörjad och det sista ska göras imorgon. Har även varit in till
mommo och hälsat på, tittat på inredningssaker och druckit glögg.
En bra fredag helt enkelt! Ännu bättre blir den nu då jag ska ringa mr J.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad händer ikväll då? <3

2013-12-27 @ 22:57:27
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0