Blog award

Blev utmanad av Patricia att svara på 10 frågor, för att sedan
utmana tre nya personer med tio nya frågor.

Frågorna jag ska svara på:
- Beskriv dig själv med 5 ord.
Snäll, omtänksam, lyhörd, glad, kärleksfull, ordningssam.

- Kan du spela något instrument?
Har förut spelat gitarr under flera år, nu kan jag bara några ackord.

- Vad önskar du dig i julklapp?
En Michael Kors-väska, presentkort och pengar bland annat. :)

- Är du beroende av något?
Diesel, hihi. Alltså min katt inte bränslet, haha.

- Vilken är din favorit läsk?
Coca-cola helt klart, yummie!

- Vilken är den bästa resan du gjort?
Växjöresan sommaren 2013.

- Vad är det absolut bästa & sämsta med att blogga?
Det bästa är alla underbara människor man får kontakt med
och som man lär känna mer än "blogg-ytligt". Sen är det himla
kul att blogga och att man kan gå tillbaka i arkivet och minnas allt
som hänt. Det sämsta är när man har bloggtorka och inte vet vad
man ska skriva om eller när bloggportalen strular.

- Vart skulle du vilja bo?
I en medelstor stad i södra Sverige.

- Följer du någon tv-serie?
CSI Miami, Halvåtta hos mig och Paradise hotel är tre serier som jag
ser väldigt väldigt ofta (läs: varje gång det visas).

- Hur ser din drömpicknick ut? Vart är du, med vilka och vad äter ni?
Drömpicknicken skulle vara att sitta i en stor park nära en sjö,
det är sommar, soligt och varmt. Där sitter jag tillsammans med
J och äter och dricker gott, tillexempel jordgubbar, choklad,
ostbricka och dricker cider. Myspys! J, nu får du se till att det här
blir verklighet, haha.



Jag utmanar Nicole, Julia och Sandra att svara på dessa 10 frågor:
- Hur firar du jul?
- Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?
- Hur ser en ledig lördag ut för dig?
- Brukar du sminka dig under vardagarna?
- Vad är ditt favorit TV-program?
- Vilka länder har du besökt?
- Om du är ute på restaurang, vad äter du helst då?
- Har du/vill du ha några tatueringar?
- Hur skulle du beskriva din klädstil?
- Vad äter du helst, chips eller godis?


Kommentarer
Postat av: Johan

Ska absolut försöka komma ihåg detta! :)

2013-12-21 @ 15:59:52
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jättegärna, tack snälla :D

2013-12-22 @ 13:36:44
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0