Växjöresan del 2

Under min Växjöresa har jag fått se massa andra städer också, det har
varit riktigt roligt. Har bland annat sett Öland, Kalmar, Jönköping, Borås,
Göteborg och Ullared. Ullared har jag ju sett tidigare men jag tröttnar inte
på det stället, haha. ;) Spenderat två dagar på Öland hos J’s pappa där vi
spelade yatzy, gosade med djuren, besökte Kalmar för shopping och god
mat samt hade minigolfstävling som  jag tyvärr förlorade.

Har även besökt Göteborg en dag där målet var Liseberg. Åkte några attraktioner,
spelade på lyckohjul (som inte gav någon lycka/vinst..), åkte lisebergshjulet och
njöt av ledigheten. Efter en heldag på Liseberg åkte vi vidare mot Ullared. Bodde i
en stuga, spelade minigolf och yatzy samt shoppade massor i varuhuset.
Jag älskar verkligen Ullared!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0