Växjöresan del 1

Tänkte berätta lite kort om vad jag har haft för mig i Växjö under de veckor
som jag var där. Delar upp det i tre inlägg för att det inte ska bli allt för
mycket text på en och samma gång.

Redan första dagen i Växjö var det fullt upp. Gick runt på stan och
shoppade med J och hans syster, kulkul! :) Sedan var det hem och fixa i
ordning sig för festivalen Karl-Oskardagarna. Såg artister som Anton Ewald,
Zara Larsson och Robin Stjernberg. Umgicks med J’s kompisar, gick runt på
området och avslutade kvällen med John de Sohn.

Andra dagen fortsatte festligheterna, började med firmafest, smörgåstårta och
beerpong. Var riktigt roliga och snälla väktarkollegor som J hade. Hade riktigt skoj!
Senare på kvällen åkte vi alla in till festivalområdet, där jag fick i mig lite för mycket
av det goda, haha. Tur att söndagen var en vilodag, det behövdes.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0