Update

 
Uppdateringen är som sagt inte den bästa nu när jag är på semester
men här kommer ett litet inlägg i alla fall. Har bara en vecka kvar här
nere i söder innan det är dags att åka hem. Det är så himla roligt och bra
här i Växjö. Har besökt flera ställen som jag aldrig tidigare sett, shoppat
massor och ätit gott.
 
Just nu är jag ensam hemma då J jobbar till närmare 18-tiden. Har fördrivit
lite tid genom att sitta här vid datorn och nu ska jag strax ner på stan.
Hade tänkt göra ett besök på biblioteket här i Växjö för första gången
(om jag hittar dit, haha!) och sedan ska jag strosa runt i lite affärer.
Blir nog dock inget köp eftersom jag spenderat alldeles för mycket pengar redan.

Kommentarer
Postat av: Malin

-aha okej :)

2013-08-19 @ 12:12:39
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0