Torsdag

Hejdå juli, hej augusti! Helt galet att juli redan är över, känns som att
det nyss var första juli och nu är det redan augusti. Tiden springer iväg.
Har sett framemot den här månaden länge eftersom jag ska spendera
större delen av augusti i södra Sverige. Har bara 4 ½ arbetsdagar kvar
(med denna dag inräknad) och sedan åker jag iväg, ska bli så skoj!
Växjö, Ullared, Göteborg och Öland väntar.
 
 
 
Men nu ska jag inte babbla på om vad som väntar den här månaden
utan det är dags att fixa till sig och åka mot jobbet. Idag väntar ett hembesök
efter lunch men jag hoppas att förmiddagen blir lugn i alla fall.
Ha en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va skönt för dej att de e så nåra arbetsdagar kvar :)

2013-08-01 @ 13:53:14
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0