Många bollar i luften

 
Ända sedan jag och mamma kom till Umeå (vilket var i torsdags) har vi
haft fullt upp, och då menar jag verkligen fullt upp! Både igår och idag har
vi varit runt i Umeå och fixat saker. Busskort, bläckpatroner, kattsand,
mat, litteratur till kurserna och så vidare. Utöver allt det har jag idag
gjort hemmagjorda köttbullar samt matlådor. Extrapoäng till mig va?
 
Nu ska jag dock ta det lugnt resten av kvällen, det är ju trots allt
lördag. Sitter och ser Mannen som talar med hundar och ska snart
hämta lite te. Myspys. Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

gaah va fin du är :D

sv jag var ute igår, sa hejdå till henrik idag, jobbade efter & jobbar imorgon :( själv? :))

2013-08-31 @ 20:53:16
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0