Lista

 
Favoritlåt? Just nu är det Eric Saade - Coming home, så himla bra!
Har du några piercingar? 6 stycken i öronen.
Favoritmat? Älskar kinamat och grillat, nomnom.
Vilken filmgenre ser du helst? Thriller, action eller kriminalare.
Favorit klädesplagg? Svårt.. Gillar Jack Daniels-linnet och min
kamouflage-skjorta.
Gillar du att köpa skor? Nja.. Jag köper hellre underkläder,
linnen eller väskor, haha.
Vad gör du helst en ledig dag? Sover till 9-tiden, äter frukost framför
tv:n, åker in till stan och strosar i affärer och äter sedan en god middag
innan jag myser ner mig i soffan och ser en bra film.
Har du badat i år? Nej jag är en badkruka.
Vad skulle du göra om du hade 100 000 kronor? Spara dem, hihi.
Hur ofta borstar du tänderna? Två-tre gånger per dag.
Har du några tatueringar? Ja 2 stycken, en på handleden och en på
ryggen. Men vill ha fler!
Har du körkort? Ja sen april 2010.
Vad drack du senast? Te.
Är du allergisk mot något? Yes, mot klor så kan ej bada i badhus.
Hur bor du? Just nu är en etta i Växjö mitt hem, haha Men vanligtvis
bor jag i en trea i Umeå.
Var är du just nu? I Växjö.
Favorit affär? Gina tricot
Hur lång är du? Lång? Snarare kort.. 160 cm.
När var du full senast? I fredags och lördags.
Gillar du någon? Yes
Hur ofta äter du frukt? Hemma blir det varje dag.
Vad ska du göra idag? Inget planerat men ikväll blir det mys framför en film.
Vad har du för mobiltelefon? Iphone 4S.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Bill

Snyggt halsband!

2013-08-17 @ 17:10:48
URL: http://matildabill.se/
Postat av: NICOLE

Hahah jag kan inte heller bada o badhus pga kloret! ;D vilka mähän haha :D

2013-08-17 @ 21:20:24
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0