Måndag

 
Vilken härlig helg det har varit! Igår blev det promenad, bakande,
god mat, filmtittande och Bingolotto. En bra söndag!
 
Idag ska jag en snabbis till universitetet för att lämna in C-uppsatsen
till granskaren. Vi fixade kompletteringar i fredags men hann inte
läsa igenom den och kika stavfel osv, så gjorde det igår och ska idag
bara fixa till dem sakerna sen lämnar jag in den. Nu hoppas jag granskaren
nöjer sig så vi får lämna in den till kursansvarige och få ett G. Blir så irriterad
när jag tänker på hur mycket det skiljer sig beroende på vem som bedömmer
uppsatsen.. Helt galet.  Eftersom det bara var något stavfel att fixa idag lär
jag vara hemma från universitetet vid 09/10-tiden. Resten av dagen är oplanerad,
får se vad vi hittar på.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Det hade jag verkligen :D

2013-04-29 @ 07:19:24
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0