Lista

Vilken svordom använder du mest?
Jävla eller Fan.

Äger du en iPod?
Nej.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det är olika beroende på när jag ska vara på universitetet.
Nu är jag ju ledig så då ringer klockan 08.30, men jag vaknar
alltid tidigare.

Hur många resväskor äger du?
1 resväska, men sen har jag flera sportbagar. Använder det oftare.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Olika.. Ibland gillar jag att vara med på bild och ibland vill jag
hellre ta bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Mission impossible: Ghost protocol (eller något sånt).

Har någon av dina vänner barn?
Ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till ett varmare land.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha säkert.

Vilken cd ligger i din cd-spelare just nu?
Jag har ingen cd-spelare, det används inte längre..

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Båda är goda men vanlig mjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej.

Använder du huvtröjor?
Ja det händer men inte alls lika ofta som förut.

Kan du vissla?
Yes.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja för flera år sedan.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det gör väl alla typ?

Hur många syskon har du?
Två halvsyskon.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Kan väl inte alla repliker, men väldigt många i A walk to remember.

Äger du några band-t-shirts?
Har haft flera stycken men nu har jag bara kvar Nickelback t-shirten
som jag köpte i höstas när jag såg dem live.

När flög du senast?
I september 2012, till Stockholm för att se Nickelback.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stycken.

Läser du för skojs skull?
Ja det är kul och avkopplande att läsa. Tyvärr har jag inte hunnit/orkat
göra det nu när jag pluggar på universitetet. Då läser man mycket
studentlitteratur så att läsa en vanlig bok är typ det sista man vill, haha.
Men nu har jag börjat läsa vanliga böcker igen.

Diskar du din egen disk?
Haha ja, vem ska annars göra det? Har ingen diskmaskin.

Har du gråtit offentligt?
Japp.

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop, eller två till och med. En här hemma och min gamla hos mamma.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag lär mig nya saker hela tiden på utbildningen, eller nästan i alla fall.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har redan 2 tatueringar och 6 piercingar. Men vill gärna ha fler
tatueringar.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Han får gärna göra det om han vill.

Kan du kasta macka?

Nja, rätt dålig på det, haha.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja det är klart! Jag gillar ju tatueringar.

Vilken är din favoritfrukt?

Älskar melon och banan.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22 år.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja det skulle jag säga.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Det nämner jag inte här.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Efter typ morfars mor (eller nått sånt) som hette Eufemia men kallades Mia.

Gillar du senap?
Ja.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet, är livrädd för höga höjder!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida eller rygg.

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Ja om jag gillar personerna.

Skulle du säga att du är trendig?
Vet inte. Jag köper det jag tycker är snyggt.

Äger du en digitalkamera?
Ja men använder den typ aldrig, fotar alltid med iphonen.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt,
hur skulle du reagera?

Om jag inte var intresserad så skulle jag antagligen tacka nej till en dejt.

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Haha matteboken när jag gick på gymnasiet och blev arg på ekvationer
och sånt jag inte förstod, haha! Annars så är det en engelsk bok som
 men minns inte vad den hette. Usch så hemsk bok!


Tycker du att du är attraktiv?
Nej.

Vad är du allergisk mot?
Klor.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Finns många fina namn men dem avslöjar jag inte här.

Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och ett rosa linne.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Toplistan på Spotify.


Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh herregud! :o

2013-04-14 @ 14:18:48
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: mlie

roliga frågor och bra svar :)
haha jag använder också Fan mest

2013-04-14 @ 14:29:44
URL: http://mlieaxelsson.se
Postat av: Julia

åh melon är så gott , speciellt på sommaren ^^
sv: Vad himla skönt :D
Usch , vad tråkigt :(

2013-04-14 @ 14:46:01
URL: http://typliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0