Fredag

 
Usch vad dåligt jag har sovit inatt, helt galet! Nu är jag i alla fall
vaken och har redan hunnit skicka iväg min och Michaelas uppsats
till de andra i examinationsgruppen. Bara att vänta på att få deras
uppsatser så vi får sätta igång och läsa samt skriva opponering.
 
Ute skiner solen och det är +12 grader i solen. Härligt! Har inga direkta
planer för dagen mer än att ta det lugnt och eventuellt senare under
eftermiddagen läsa en C-uppsats om vi har fått den tills dess.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Nja, faktiskt inte. Men jag har börjat fatta hur jag kan leva med den utan att den förstör mitt liv :)

2013-04-19 @ 09:11:42
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0