Dagens

Dagens frukost:En skål med banan-yoghurt och müsli samt en macka.
Dagens låt: Nelly - Porsche, så himla bra!
Dagens mående: Bra.
Dagens måste:Ingenting och det känns så jäkla skönt!
Dagens frisyr: Uppsatt i en svans.
Dagens skönaste: När jag smorde in hela kroppen med bodybutter.
Dagens mys: Legat/ligger i soffan och ser tv och njuter av ledigheten.
Dagens middag: Nachotallrik, mums!
Dagens köp: Ingenting.
Dagens onyttighet: Har inte varit onyttig idag.
Dagens citat: "Take a chance because you never know how perfect
something might turn out".
Dagens klädsel: Linne och mjukisbyxor.
Dagens parfym: Hallon.
Dagens läsning: Massa massa bloggar
Dagens tv-tittande: Har sett Våra bästa år och Real housewifes of Atlanta.
Sen blir det Halvåtta hos mig och eventuellt något annat.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Men eller hur? Hon skulle kunna sagt: Du har många slarvfel i texten, så en korrekturläsning är på sin plats. Det hade gått på några sekunder så kunde hon komma med vettigare kritik som förbättrar uppsatsen, jag menar... stavfel kommer jag ju hitta själv liksom!?

2013-04-17 @ 17:37:49
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Carolina Thoor

Härligt :D

Haha ser det, jävligt länge!
Tackar :D

2013-04-17 @ 18:22:09
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0