Dag 3 - Något minne

 
Jag har många minnen efter mina 21 år här i livet, haha.
Men kan dela med mig av ett roligt minne, första gången jag var
till Gekås Ullared.
 
Haha jag var precis som de personer man ser på tv när Ullared visas.
Var småpirrig hela resan dit och när vi kom fram sa jag typ "Oj vad stort!
Jag måste fota!", haha. Kände mig som en riktig turist som gick runt
och fotade typ hela tiden. För mig som är från norr är Gekås Ullared en
stor sak ska ni veta. Hur jag var inne i affären ska vi inte ens prata om..
Kan säga att jag var helt lost där inne, det var ju så sjukt stort! Första
gången på Ullared kommer jag nog aldrig glömma. Hade en toppendag
med bra väder, shoppande, glass i solskenet och bästa umgänget.
Vad mer ska jag säga? Älskar Ullared, har varit där fyra gånger och det
ska bli många fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0