Dag 2 - Idag

 
Det här är ett tidsinställt inlägg, men det här är planerna för dagen.
 
På morgonen var jag till NUS (sjukhuset) för att lämna massa
blodprover inför läkarbesöket. Proverna ska analyseras i två veckor
så därför skulle de lämnas långt i förväg. Har varit fastande sen igårkväll
så efter läkarbesöket blev det ett besök till universitetet för att få
lite frukost i magen.
 
Är i stan nu och strosar runt bland affärer och shoppar, hihi.
Sen väntar mat och mys i soffan. Tror det är/blir en alldeles
perfekt dag!
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Hoppas dem visar bra värden!

SV Jaa, är säker påå att du snappat upp en del information om mig med ;d

Usch vad hemskt, kan inte tänka mig in i det men vem vet.. fortsätter jag såhär kanske jag också hamnar där :/
jag har ju mycket kvar efter skolan sen (om jag ska plugga vidare vilket jag vill)

2013-04-24 @ 20:36:52
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Natalie Salazar

har ju inte sett programmet än... vilka dagar gick tonårsbossen sa du?

2013-04-24 @ 22:43:29
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0