Stockholmresan

Under onsdagmorgonen var jag hur nervös som helst
inför flygresan, usch! Men allting gick bra på flygplatsen
och flyget, fick inte lika mycket lock  i öronen som jag brukar
få. Tur det! Åkte sedan flygbuss från Arlanda till T-centralen,
därifrån tog vi t-banan till Globen. Allt gick fin fint där också.
När vi kom fram gick vi direkt till Globen Shopping för att kika
i affärerna. Sedan blev det middag på någon restaurang innan
vi checkade in på hotellet. Hur lyckat var det inte att en kompis
också bodde på det hotellet? Haha, världen är allt bra liten!
Superbra hotell och perfekt läge - bredvid Globen och mittemot
köpcentret. Gilla! På kvällen såg vi Nickelback och Daughtry
Inlägg om det kommer senare.
 
Torsdagmorgon bjöd på en supergod hotellfrukost innan vi började
resan mot flygplatsen. Gick lika bra som i onsdags, så min
nervositet över att hitta på arlanda var helt i onödan. Skönt att
det inte var svårt att hitta. Fördrev tiden i taxfreen i väntan på
flyget. Flygresan ska vi inte ens prata om.. Fyf*n vad jag hade
ont i öronen och världens lock också, usch! Landade i Umeå
vid 12.30, och två timmar senare satt jag i bilen körandes mot
norrbotten igen. Har haft två fullspäckade dagar, men kul har
det varit!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Jag får alltid hemsk lock för örat när jag flyger :/
Hoppas du hade de bra :d
Sv; Tack! :D jag är nöjd! Okej kuul!

2012-09-15 @ 13:32:47
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Linda

vill också se Nickelback!!!:D

2012-09-15 @ 15:14:54
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Diva's

isch det är så läskigt att flyga :)

2012-09-15 @ 21:23:12
URL: http://www.nattstad.se/Divaliciouz

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0