Linsundersökning

Idag klockan 14.00 ska jag vara hos Synoptik för att göra en
linsundersökning.
 
Använde ju linser hela högstadietiden och även ett år på
gymnasiet. Sedan började det krångla och jag fick
jättejobbigt i ögonen när jag hade linser.. Så var utan
linser i två år och försökte på nytt sista året i gymnasiet,
men det var samma visa då. Kunde bara ha linserna typ
1-2 timmar innan jag fick jobbiga och torra ögon. Nu har det
ju gått nästan tre år sedan jag sist testade, så tänkte att
det är dags för ett nytt försök.. Hoppas verkligen att det går
denna gång! Har hört att silikonlinser ska vara bättre för torra
ögon, men får höra vad optikern säger. Håll tummarna för att
mina ögon ska palla med linser denna gång!

Kommentarer
Postat av: My Cinderella story scene

håller tmmarna :D

2012-09-14 @ 13:05:49
URL: http://eemmaaj.blogg.se
Postat av: Johanna

Linser är toppen, jag har linser som är riktigt bra, fick med torra ögon innan, de är ett minne blått med mina nya!

2012-09-14 @ 16:55:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0