Linsanvändare igen

I eftermiddags hade jag tid hos Synoptik för att prova linser.
Förra veckan beställde de hem linser som skulle passa
mina ögon eftersom jag har så torra ögon samt brytningsfel.
Så idag fick jag testa dem, och de var hur bra som helst!
 
 
Så sjukt skönt att vara linsanvändare igen efter några års
uppehåll. Nu mår mina ögon bättre, men de är fortfarande
känsliga så jag ska inte använda månadslinser utan
det blir dagslinser. Sen kommer jag inte använda linser varje
dag som förut.. Men några gånger i veckan blir det i alla fall
för jag har verkligen saknat det.  Jätteglad att jag kan använda
linser igen!

Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- Det är då bara bra! :)

2012-09-25 @ 20:43:42
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Sandras Nagelhörna

Är du intresserad av att få snygga naglar? Maila mig på [email protected]
Eller följ mig på bloglovin!

2012-09-25 @ 22:45:11
URL: http://sandrasnagelhorna.blogg.se
Postat av: SIGNEBIEBER

Alltbra?:)

2012-09-25 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0