Fredag

 
Äntligen fredag, wiiie!! Känns hur härligt som helst
att det är fredag och helg om några timmar. Det behövs efter
denna stressiga vecka. Kommer bli en bra dag på praktiken,
vi ska ut och äta på restaurang under lunchen. Mysigt!
Sedan slutar jag även lite tidigare eftersom det är fredag, skönt.
Jag tror det här kommer bli en toppendag. När jag kommer
hem ska det slappas i soffan, känns som att jag inte har gjort
det på länge eftersom jag haft fullt upp/varit på vift hela veckan.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

sv ja hur skönt som helst! Lovar att det inte är så många som njuter som jag ;D De soom går de lätta programmen har ju "studiedagar" även när de är i skolan hahah :) Vi har det tufft därför är det skönt att vara ifrån det!

2012-09-28 @ 09:42:17
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra T

fin bild!

2012-09-28 @ 15:08:34
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0