Försörjningsstöd

Igår var jag nere på försörjningsstöd-avdelningen och gjorde
mina praktiktimmar. Det var verkligen hur intressant som helst!
Extra kul och intressant eftersom att jag skulle vilja jobba
just på den avdelningen. Kan säga att de där timmarna
mellan 8-17 verkligen flög iväg! Superskoj att jag dessutom
fick göra allting under dagen, alltså skriva journalanteckningar,
göra utredning och så vidare. Då kom jag verkligen in i arbetet.
Sedan var det ju ett plus att jag redan gjort över hundra
utredningar i somras och redan kan datasystemet som socialtjänsten
använder. Där sparade vi ju massor med tid som istället kunde
användas till att lära mig mer om fakturor och sånt som man
ska hålla koll på. Hur intressant som helst, ser redan framemot
nästa dag på den avdelningen!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag brukar inte heller gilla den men passar tydligen i den färgen enormt bra så det e nog min färg ;)

2012-09-18 @ 18:37:20
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: NICOLE

sv ja men det är smart :) använd dig av kontrastfärger och framhäv tex tröjans färg :))
jadu allt ifrån träning till plugg (skola) och träffa kompisar pojkvän och familjen! :) dudå?

2012-09-18 @ 20:17:46
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0