Växjöresan del 3

 
Söndag:
Vaknade lite småbakis redan efter bara någon timmes sömn
men lyckades sedan somna om till typ 11-tiden. Dagen
spenderades i ett samhälle utanför Växjö där vi hälsade på
lite folk och hundar, hihi. Åt gott och hade det trevligt,
kan verkligen inte klaga! Kvällen blev som de andra -
Johan Falk-film och gott att äta, myspys.
 
Måndag:
Sista dagen i småland.. Sprang runt som en yr höna och
plockade ihop mina saker. Spenderade några timmar på
Grand där jag shoppade en hel del. Ska visa bild senare
på allting, såå nöjd! Avslutade turen med en vanilla latte på
Espresso House, min nya favorit. Hemma blev det tacos
och tv-tittande innan vi rullade mot Alvesta och tåget som
skulle ta mig till Stockholm. Tråkigt att åka hem men är
snart tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det skall bli skoj, hade dock varit roligare om jag varit frisk!

2012-10-19 @ 15:51:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: SSOFIAS

Waynes är bäst :D ♥

2012-10-19 @ 16:21:44
URL: http://www.ssofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0