Växjöresan del 2

 
Fredag:
Vaknade vid 08.30-tiden eftersom vi skulle åka till Ullared.
Wiiiie! Var hur mycket folk som helst denna dag på
Ullared, så lite småjobbigt när vi hade kundvagn och skulle
fram i varuhuset, men som tur var slapp jag sköta vagnen så
det gick bra. Köpte en del julklappar och sen litegrann
till mig själv. Var runt på några andra affärer också och tittade
och sedan blev det middag innan bilen rullade hemåt.
Kvällen? Johan Falk!
 
Lördag:
Tog en lång sovmorgon, sedan begav vi oss ner på stan
för att spana efter kläder. Blev av med min Espresso House-
oskuld också, hihi Sjukt god Vanilla latte har dem!
Hem och fixa ihop tacos, duscha och så vidare eftersom
kvällen bjöd på fest. Sjukt roligt att träffa alla människor!
Extra skoj att de tyckte om min dialekt, haha. Hade en
riktigt bra och rolig kväll som avslutades först vid 03.30-tiden
då jag stupade i säng.

Kommentarer
Postat av: SAGALARSSON | foto&design

Låter som du har haft det rikigt bra! ;).

svar: Oh, det låter kul! är det det? :)

2012-10-18 @ 12:41:11
URL: http://monty.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0