Växjöresan del 1

 
Onsdag:
Förra onsdagen åkte jag direkt från praktiken till Luleå
centralstation. Klev på nattåget 18.20 och fick spendera
tolv timmar sittande där tills jag var i Stockholm. Hade sjukt
svårt att sova på tåget, så fick inte mycket sömn den natten.
Men jag underhöll mig med bokläsning och musiklyssnande
så det gick ändå bra.
 
Torsdag:
Bytte tåg i Stockholm vid 07-tiden och drygt tre timmar senare var
jag framme i Alvesta. Skönt att ha hela dagen framför sig eftersom
jag kom fram vid 10.30. Duschade och fräschade till mig litegrann,
sedan åkte vi ut till Grand Samarkand för att titta i affärer. Handlade
mest mat och sedan blev det ett besök på Max, mums!
Kvällen var väldigt lugn med Johan Falk-tittande, ni kan ju gissa om
jag var trött efter allt resande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0