Måndag

Ny vecka, ny praktikdag och jag är taggad till max,
så härligt att ha den känslan! Apropå praktiken..
Igår arbetade jag med praktikuppgiften i tre-fyra timmar och
det gav verkligen resultat. Jag är typ helt färdig med själva
skrivandet, nu är det bara att läsa igenom, ändra lite menings-
byggnader här och där och sånt småfix. Hoppas jag har gjort
rätt bara, haha.
 
I övrigt då? Ja jag är uppe före fan idag, haha. Ska åka med
mina kusiner till praktiken och de åker redan klockan 06. Tungt!
Men jag ser det positivt, slutar klockan 16.00 idag då, lyxigt.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin blogg! :)

2012-10-08 @ 08:00:35
URL: http://emmabjuhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0