Måndag

Igårkväll somnade jag snabbare än blixten, fy vad trött jag var!
Hade kunnat sova bra mycket längre idag men tyvärr går det
inte. Jag har inget höstlov eftersom jag går på universitetet,
så jag har praktik som vanligt hela veckan. Känns tungt..
Dessutom börjar jag jobba klockan 07 varje dag denna vecka
eftersom jag åker med kusinerna. Fast jag ser det positivt -
slutar 16 och är hemma då kring klockan 17, tidigt jämfört
med annars. Nu är det dags att äta upp frukosten och
fixa till sig, klockan 06.00 blir jag upphämtade av kusin-
vitaminerna. Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; krya då! de är toppen, fyller 12 idag!: D

2012-10-29 @ 08:15:26
URL: http://alwan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0