Lista

 
100 frågor om mig, nu kör vi!
 

Personligt:
1. ditt fullständiga namn? – Mia Johanna

2. Vad är klockan just nu? - 19.31
3. längd? - 160 cm
4. vikt? - 49,8 kg
5. smeknamn? - Alla säger Mia, men förut var det Miizing.
6. vart bor du? - Just nu på Seskis eftersom jag har praktik.
Men vanligtvis bor jag i Umeå.
7. vad gör du på fritiden? - Umgås med nära och kära, bloggar,
ser gärna film/tv, shoppar osv.

8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – Haha jag vet
inte hur folk känner igen mig, men de brukar nämna mitt långa mörka
hår i alla fall.
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Magen
10. vad är du mest nöjd med? - Ögonen och håret
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Att jag är en glad
och positiv tjej som bryr sig om andra.
12. vad vill du jobba med som äldre? - På socialtjänsten eller ett
behandlingshem/HVB-hem.
13. hårfärg? - Min naturliga hårfärg är mörkbrun men nu har jag
färgat det så det är lite rödaktigt.
14. ögonfärg? - Blå/gröna
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? -
Ni kan få veta något så intressant som att jag opererat ena ögat
när jag var mindre på grund av en vagel som inte ville försvinna.
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Ibland.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Det går i perioder.
Ibland rätt mycket och ibland mindre..
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig
i ordning med? -
Måste alltid borsta håret och tänderna.
19. någon vana? - Haha har många vanor
20. berätta något som du nyss lärt dig? - Att avsluta ärenden på
jobbet när folk dör, flyttar etcetera.
22. hur många nära vänner har du? - Vissa är närmare än andra,
men 3 som är närmast.
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? – På Seskis är
jag känd, här vet typ alla vem jag är eftersom alla känner alla. I Umeå
däremot är jag inte känd, där bor liksom 110 000 pers..

24. vet många personer vem du är? - Som jag sa i förra frågan,
på Seskis, i Hpda och Kalix vet folk vem jag är. Men i Umeå är man
mer "anonym" eftersom det bor så många där.
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Haha det går
37 000 på universitetet, så nej alla vet inte vem jag är. 

26. när var du senast med någon kompis? - 10 dagar sen eller
något sånt tror jag.
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej?
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Johan
29. vem sov senast hos dig? - Stoffe

romantik:
30. Vill du ha förhållande eller singel? - Är förhållandetypen hellre.
31. vill du helst att din kille ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre
32. Gillar du någon? Ja
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Fråga
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Vilken fråga, haha.
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Njaa..
Utsidan är ju det första man ser, men det är insidan som är viktigast
tycker jag.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja det är väl klart.
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Säkert,
men ingen där lockar mig.
39. i din klass? - Nej, skulle nog bli jobbigt att ses hela tiden
både på skolan och fritiden osv..


från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - Ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja!
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Åh ja
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Yesbox
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Jopp

45. har du pussat den du tycker om? - Yes
46. har du pussat någon inför folk? - Ja
47. kysst någon inför folk? - Ja
48. hånglat inför folk? - Ja
49. vem var ditt första hångel? – Privat

50. hur många har du hånglat med under en kväll? - Håller mig till en
51. vem är ditt bästa strul? - Privat
52. och vem är ditt senaste? - Privat
53. ditt snyggaste hångel? -
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nej
55. haft sex med någon på offentlig plats? - Privat
56. haft sex överhuvudtaget? - Vad tror ni?
57. hur gammal var du första gången? - Privat
59. blivit dumpad efter sex? - Nej
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? -Ja

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - JA! Hatar hissar, spindlar, ormar,
trånga utrymmen

63. har du någon allergi? - Klorallergi
64. vad tänker du på innan du somnar? - Det du ;)
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? – Hur han/hon
ser ut.


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra: att du är snygg eller höra

att någon tycker om dig? – Att någon tycker om mig

67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? –
Beror på, men gärna både och. Först kanske en galen kväll och sedan mys.

68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Båda två
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – Va?


HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld med
åldern 13.
75. vänskap eller förhållande? - Både och.
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller
fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? -
Fin personlighet
är viktigare tycker jag.
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Båda såklart, men
naket gillas väl alltid, hihi.
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - I så fall 13.


skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - Ja för några dagar
81. isåfall vem då? - Någon kändis typ.. Maria Montazami,
Rihanna och någon kille för att testa hur det är.
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta
könet för en dag? -
Allt sånt tjejer inte kan, haha
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Nej.
84. Pussa en främmande kille på stan? - Ja om det är någon utmaning
85. kunna sova ute på vintern? - Här i norr går det inte, -30 grader är
ingen höjdare..

86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? -  Ja typ
USA eller Spanien.
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej!

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej, en vanlig stil.
89. vad klär du dig i oftast? - Jeans, någon topp/linne, kofta/cardigan,
skinnjacka, dc-skor, glittrande smycken
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Nej.
91. klär du dig dyrt? - Det varierar jättemycket. Ibland kör jag på en hel
H&M/Gina Tricot-outfit och ibland kan det vara märkeskläder från topp till tå.
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? -

Min stil skulle jag säga.. Så en blandning av "modestil" och "vanligt".


senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - Katterna
94. Dansat? - Nej
95. fått en kram av en helt okänd? - Ja
96. ringt någon? - Ja
97. blivit uppringd, vem var den senaste? - Mamma

99. kollat på google? - Jodå några gånger faktiskt, haha.

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? -  Cirka 30 minuter


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Kul med en lista :D

Sv T Ullared eller växjö? Haha ;D

2012-10-31 @ 21:01:49
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: johanna <3 ♫♪

Åh det är kul att läsa sådant :)

2012-10-31 @ 23:05:26
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0