Hemma

Uppdateringen har inte varit allt för bra eftersom jag varit
på resande fot under en vecka. Men nu är jag tillbaka och
uppdateringen kommer bli bättre!
 
Igårkväll åkte jag från Växjö 18.30, och var framme i
Luleå idag strax efter klockan 11. Sedan fick jag vänta på
bussen drygt två timmar, så det blev en lång resa, drygt
arton timmar om jag räknat rätt. Men det gör mig inget
för det har varit värt allt resande, för fy vad kul jag har haft!
Däremot inte lika skoj att komma till norrbotten och se massa
snö, fy vad jag hatar det! Ska berätta om dagarna litegrann men
det blir i något annat inlägg, tänkte försöka svara på alla
kommentarer nu istället.

Kommentarer
Postat av: SSOFIAS

Tackduu :D Allt bra med dig? :*

2012-10-16 @ 20:59:25
URL: http://www.SSOFIAS.blogg.se
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Sv; tack :). Det var ganska gott faktiskt, förutom att det var lite litenkryddat :)

2012-10-16 @ 21:06:35
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0