Utmaning

Jag har blivit utmanad av Patricia att göra denna lista,
och som ni vet så älskar jag utmaningar och listor.
Så det ska bli ett nöje att göra den! 


Drömresa?
Helst av allt skulle jag vilja åka på en kryssning i Västindien eller
besöka New York. Sedan skulle det inte vara fel med Teneriffa
och Thailand. Många ställen jag skulle vilja besöka.

Favoritsysselsättning?
Blogga, umgås och se någon bra film är inte så pjåkigt.

Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
Det varierar rätt mycket. Minst en gång per dag, men ibland
blir det säkert.. 10 gånger, minst.

Vad önskar du dig i julklapp?
Pengar, presentkort på Gina Tricot och en resa!

Favoritmat på julbordet?
Julmat är inte någon höjdare för mig.. Gillar julmust och limpan,haha!

Drömyrke?
Socionom, och snart är jag det. Bara ett år kvar!

Favorittidning/magasin?
Veckorevyn.

Favoritplats i Sverige?
Umeå gillar jag, men det börjar jag kunna utan och innan nu.
Växjö var fint, mysig stad och fina samhällen runt omkring.

Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
Varför inte kinamat? Av dessa får det väl bli.. italienskt.

Favoritdesigner?
Vet inte.. Gillar Adrian Hammonds kläder för killar i alla fall.

What makes you happy on a Monday?
En god nattssömn och att sedan vakna utvilad och känna att
det kommer bli en bra dag.

What drives you to write your blog every day?
Är ju som en dagbok, kul att se tillbaka och minnas vad man
gjort för flera år sedan. Sitter ofta och tittar tillbaka i arkivet.
Sedan skriver jag också mycket för att nära och kära ska se
vad som händer i mitt liv när jag är i Umeå, men nu har jag inte
varit där på ett tag så nu får de följa mig irl istället, haha.

Where do you want to live if you could choose freely?
Skulle inte vara helt fel att bo utomlands alldeles vid stranden
och samtidigt ha nära till ett stort shoppingcenter.

City girl or country girl?
Stadstjej.

Which is your greatest asset according to yourself?
Jag är bra på att lyssna.

What do you think your friends would say is your greatest asset?
Att jag är snäll och en bra lyssnare.

Favourite food?
Plankstek eller grillat, mums!

Do you have a famous person you are inspired by?
Nja det vet jag väl inte riktigt..

Where do you want to go on your next vacation?
Teneriffa - Playa del las americas. Dit ska jag minsann!

What is luxury to you?
Att kunna köpa precis det jag vill utan att behöva tänka på
kostnaden.
 
Mina nomineringar:
Nicole
Sanne
Johanna
Alla andra som vill

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Skoj att läsa dina svar:)

2012-11-27 @ 20:23:18
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: ~Johanna ♥~

SV, Kul att jag blev utmanad ska jag göra mina svar i min blogg? :)

2012-11-28 @ 21:01:00
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0