Söndag

 
Gårdagens fest var skoj - god mat, gott att dricka, bra sällskap
och musik. Hade mina 15 centimeters klackar och jag kan säga
att mina fötter värkte när jag kom hem inatt efter att ha haft på
skorna i 9 timmar. Men det var värt det för gud vad jag älskar dem!
 
Imorse vaknade jag redan strax efter 10-tiden men låg kvar i sängen
och myste med Diesel. Skönt att vakna och inte ha huvudvärk!
Trött och seg är jag men denna gång slapp jag huvudvärken i alla fall,
skönt. Den här dagen ska jag spendera framför tv:n och datorn,
orkar inte göra något annat, haha. Fast en promenad ska jag nog
ta så kanske jag piggnar till. Men utöver det blir det att slöa i soffan.
 
Bilder kommer in senare så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: ElinElin

gå gärna in på min blogg klockan ett och ställ this or that frågor.

2012-11-04 @ 12:07:44
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: malin [fotoblogg]

åh vilken fin blogg du har :) hoppas din helg är/har varit bra? kram

2012-11-04 @ 12:41:53
URL: http://mkarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0