Seskis

 
Nu är jag hemma hos mamma på Seskis igen, så nu blir
uppdateringen som vanligt igen. Såg att det inte blivit något
inlägg publicerat på varken morgonen eller dagen, förlåt för det!
Men som sagt, nu är jag "back on track".
 
Den här praktikdagen gick verkligen sjukt segt, kändes som
att jag spenderade 20 timmar minst på kontoret.. Men när jag
slutade klockan 17 åkte jag iväg till Valhall för att äta middag
i alla fall. Sjukt gott med amerikansk bbq-buffé! Ska visa lite
bilder i något annat inlägg. Nu är jag hemma hos mamma i alla fall
och ska knåpa ihop några blogginlägg, sedan är det dags att sussa.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

japp bara bra :D sjdå?

2012-11-09 @ 23:08:04
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0