One in the chamber

 
Under kvällen har jag druckit te, ätit morotskaka och sett
filmen One in the chamber. Började se den igårkväll men hade
huvudvärk så orkade inte se hela. Men ikväll lyckades jag se
hela och den var ganska bra. Svenska Dolph Lundgren var med
i filmen, och då är det alltid kul att se.
 
Nu ska jag svara på några kommentarer och sedan fortsätta
titta på lite inspiration till min tredje tatuering. Haha jag har inte
ännu gjort min andra, men vet hur den ska se ut så bara att boka
tid när jag åker till Umeå. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Lillablå♥

Ja, den var bra! Och rolig :D en sak jag hacka upp mig på som var så kul var att Lillan ba: ''pax för denna säng!'' Ivar: ''Vem vill ha en säng? Jag ska sova på golvet, det är coolt.'' xD haha!

2012-11-21 @ 06:50:22
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0