Försörjningsstöd

 
Den här veckan har jag varit nere på försörjningsstöd/ekonimiskt
bistånd och arbetat. Det har varit sjukt kul! Idag kunde jag
verkligen göra allt helt själv - utbetalningar, journalföring, attester
och så vidare. Tycker det är jättekul när man ser att det går framåt
och att jag faktiskt lärt mig en hel del under dessa dagar som jag
varit där.
 
Som ni vet skulle jag gärna vilja jobba bland annat på den
avdelningen, så ni kan ju gissa vem som gillade att vara där.
Sedan verkar barn/familj också sjukt intressant, det är ett annat
område jag också skulle vilja jobba inom. Vi får väl se var jag
hamnar om drygt ett år när min utbildning är över.

Kommentarer
Postat av: Lillablå♥

Jag kollade på revange med min pappa och spelade Lol med min kille :) dudå?

2012-11-22 @ 22:05:42
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej jag jobbar inte just nu tyvärr:(

2012-11-22 @ 22:46:02
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0