Enhetschef

Idag har jag fått prova på att vara enhetschef. Har spenderat
hela dagen tillsammans med enhetschefen för Näsbyn och
Valhalla. Jag har fått göra schema, avvikelserapport och andra
lärorika saker. Kan säga att det var kaos i mitt huvud efter allt
nytt när jag gick ut från Torggården. Vet inte riktigt om jag skulle
vilja vara EC för det är ganska mycket budget och personalansvar,
men det var kul att få se vad de arbetar med och hur mycket
ansvar en chef faktiskt har. Imorgon ska jag vara "ute på fältet"
tillsammans med Näsbygruppen, så jag börjar redan klockan 07.00.
Tur att jag sover i Bjumis inatt, då slipper jag vakna före fan.

Kommentarer
Postat av: SAGALARSSON | foto&design

svar: snö är azum ju :D

2012-11-12 @ 19:18:38
URL: http://monty.webblogg.se
Postat av: Sandra

Roligt att du hamnade i "min" grupp :)
Trevlig personal och ursöta vårdtagare! :)

2012-11-12 @ 21:25:49
URL: http://snaadrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0