Dag 16 - Betydelsefullt för mig

 
Det som betyder mest för mig är såklart släkten och vännerna.
Vad skulle jag göra utan dem? Det spelar ingen roll om de bor
1 meter eller 100 mil ifrån, om vi har kontakt ofta eller sällan -
De betyder mycket allihopa.
 
Sedan är det självklart att Diesel och Kosmos (katterna) också
betyder oerhört mycket. Mina små älsklingar ju, hihi. Mobilen är
något annat som också betyder mycket, jag skulle bli helt förstörd
om jag tappar den eller den blir stulen eller liknande. Haha, min lilla
bebis ju.

Kommentarer
Postat av: Michaila - träning, hälsa och studentliv

Söt bild och ja släkt och vänner är värt hur mycket som helst!

2012-11-07 @ 01:18:54
URL: http://michaila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0