Dag 14 - Det brukar jag göra om dagarna

 
Vad brukar jag göra om dagarna?
Ja det är ju olika beroende på vilken dag det är och så vidare,
många faktorer som spelar roll. Men för det mesta ser det ut
som så att jag har praktik mellan 8-17 varje vardag. Sen när jag
kommer hem är klockan typ 18 och då är jag så trött så jag orkar
ingenting mer än sitta framför tv:n och datorn, bara ta det lugnt.
Besöka mommo några dagar i veckan, göra försök att plugga
och sådär. Under helgerna träffar jag nära och kära, försöker
plugga, ta mig ut på promenader och så vidare.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV Förstår det! :) Att vara bakis är sämst så det är lika bra att låta bli ;)

2012-11-04 @ 16:59:50
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0