Tisdag

Ledig från schemalagd undervisning hela veckan men ändå vaken
klockan 06.00. Inte illa, va? Det känns som att jag har massvis med
plugg även fast det bara är två saker. Men det är ändå mycket
eftersom mycket ska göras på kort tid. Så bäst att vakna tidigt och
sätta igång för att hinna med allting.

Sitter just nu och äter frukost som vanligt när jag gör mitt
morgoninlägg. Hade väl tänkt starta med pluggandet vid 08-tiden,
och skriva tills jag lessnar typ, haha. Förutom plugg så kommer
jag ha fullt upp med matlagning och Big brother-tittande under
eftermiddagen/kvällen.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Ljungdahlskan - Inte mer än människa

Åh, duktigt att vara uppe sådär tidigt :) Jag har precis vaknat och ska snart upp och äta frukost!



Hoppas det går bra med pluggandet idag!

2012-05-29 @ 08:47:18
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0