Schema

Usch jag är långt ifrån pigg och frisk, men idag måste jag verkligen till
universitetet eftersom det är obligatoriskt. Får ta med mig massa
halstabletter och näsdukar, haha. Är faktiskt lite nervös inför den här
dagen eftersom vi ska leda ett samtal. Vi ska låtsas att vi är social-
sekreterare och har fått in en polisanmälan, så vår uppgift är att ha
samtal med en ungdom och hennes föräldrar. Jättebra övning inför
framtiden eftersom det är sånt här socionomer bland annat sysslar med.
Samtidigt är jag nervös, och lite extra nervös eftersom vi inte
kunnat träna något eftersom både jag och min casepartner varit/är
sjuka. Men jag hoppas att dagen går bra, får tänka positivt - klockan
15.00 har jag påsklov!


Kommentarer
Postat av: saga

Är allt bra idag? :)

2012-03-30 @ 11:52:51
URL: http://saganilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0