Måndag


Ny vecka som bjuder på ett fullspäckat schema. Blir en hel del skola och
pluggande under veckan eftersom det är två seminarium plus ett
övningsseminarium som väntar denna vecka. Min basgrupp skulle även
behöva börja med en övningsutredning tror jag. Eller en seminarieuppgift.
Ja vilket som, båda måste göras. Förutom massa skolrelaterade saker
bjuder veckan även på ett besök. Mamma kommer hit på torsdag.
Roligt!

Men nu tar vi en dag i taget, och idag är det som sagt måndag.
En kort skoldag med en tre timmars föreläsning väntar. Hoppas det blir
lika bra föreläsning som förra gången, och att jag förstår något av det
som sägs. Eftermiddagen bjuder på lite plugg och resten av dagen är
oplanerad.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; igår pluggade jag och hälsade på Alexanders nya kusin, själv?

2012-03-12 @ 07:53:55
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Josefine

Låter som du har fullt upp i veckan :)

2012-03-12 @ 11:18:46
URL: http://frokenjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0