Torsdag

Idag har jag varit uppe långt före tuppen. Alldeles tyst och mörkt ute
när jag vaknade. Ögonlocken känns tunga och jag vill bara krypa
ner under täcket igen. Men det går inte..

08.00 ska jag befinna mig på universitet för att ha examinations-
seminarium. Har inte varit där på evigheter känns det som
eftersom jag skrivit B-uppsats hemma i nästan en månad, och sedan
haft jullov i tre veckor. Det har varit riktigt skönt! :) Men idag är det
"tillbaka till allvaret" för en dag, haha. Efter denna skoldag har vi
en vecka på oss att fixa felen i uppsatsen sedan börjar termin fyra.
Men nu är det dags att ha sista skoldagen på termin tre, let's go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0