Tisdag


Somnade redan vid 22.30-tiden igårkväll. Var helt slut efter skoldagen.
Ändå visade det sig att jag glömt att gå på en föreläsning, haha. Så
jag gjorde bara pararbetet sedan åkte jag hem. På schemat stod det
"Föreläsning via länk", så jag trodde att det var en inspelad föreläsning
men det var tydligen inte det. Nå ja, det spelar ingen roll.  :)

Idag har jag tagit en sovmorgon eftersom jag börjar först vid 13-tiden.
Skönt! Sitter just nu och äter frukost framför tv:n, mysigt. Ska snart se
Våra bästa år. Såg det igårmorse också innan jag åkte till skolan, hihi. :)
Blir att vara på skolan till sena eftermiddagen då det är seminarium..

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej okej :D!

2012-01-31 @ 09:05:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Bara skola, sen vara med min syster, du då? :)

2012-01-31 @ 09:25:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0