Tisdag

Trots att jag var vaken till 00.30 inatt så gick det bra att kliva upp
när klockan ringde 07.30. Visst var det lite segt men så är det
alltid innan man vänjer sig.

Har börjat dagen med frukost som jag just nu försöker få i mig.
Sedan ska jag ut på en promenad innan jag sätter igång med
pluggandet. Idag ska jag opponera färdigt på en annan persons
B-uppsats. Tror inte det ska ta allt för många timmar, håller tummarna
för att det går smidigt. Blir nog ett besök till ICA Maxi också under
dagen eftersom vi behöver fylla på i kylen. Sedan ska julen städas bort,
men om det blir idag eller någon annan dag återstår att se.
Ja ni ser, en hel del finns det att göra.

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Hej! Åh men det var väl skönt att få vara hemma och plugga, det jag är nästan hela tiden. Idag träffas vi i studiegruppen och kan säga att det var länge sen så jag har saknat det lite :) Åh vilket lyx, jag börjar bara termin 2 i januari :(

Allting är super bra med mig också, är väldigt trött idag, har sovit 2h mitt på dagen och skulle kunna somna igen :)

2012-01-10 @ 19:21:18
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0