Rea

Idag var jag och älsklingen in till stan för att shoppa litegrann.
Var till Synoptik och bokade en synundersökning, så nästa vecka får
jag veta ifall synen blivit bättre eller sämre. Jag hoppas på det
första såklart, men det får jag veta på onsdag.  :)


Gick sedan in på H&M, och där hittade jag äntligen den kofta som
jag suktat efter sedan december på rea! Innan jul tänkte jag köpa
den men tyckte 399 kronor var för dyrt. Men idag hittade jag den
bland rea-kläderna, för endast 100 kronor! Sista koftan i storlek
36, behöver jag säga att jag slog till direkt? ;) Dessutom hade jag
20 % rabatt, så jag fick en kofta för 80 kronor (ordinariepris 399 kr).
Det kallar jag fynd! :) Var sedan till Glitter och köpte ett par örhängen,
men har ännu kvar pengar på presentkortet, så det räcker en-två
gånger till. Kanon.  :)

Sedan åkte vi till ÖoB för att handla nödvändigheter innan vi avslutade
vår tur på ICA Maxi. En bra dag då vi kom billigt undan med allting.  :)
Bilder på koftan och örhängena kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0