Onsdag

Gårkvällen fördrev jag genom att fylla på min lovebasket, hihi :)
Sedan blev det Facebook och bloggen såklart, hade fullt upp.
Somnade vid 23-tiden och har nyligen vaknat. Ny dag med nya
uppgifter att göra.


Ska till universitetet redan nu på morgonsidan för att träffa en
klasskompis. Sedan har jag en föreläsning till klockan 16.00,
så det blir en lång skoldag. Usch, inte alls taggad på det. Dessutom
är föreläsaren tydligen engelsk, på kursintroduktionen pratade han
engelska i alla fall. Jag dör om han ska föreläsa på engelska! :/
Nå ja sen när jag kommer hem blir det en ledig kväll med gott
fika framför Sveriges mästerkock. Inte helt fel! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

▲ Jo, det är riktigt snyggt ^^

2012-01-25 @ 19:50:31
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0