Måndag

Måndagmorgon men jag är ledig från universitetet ännu denna vecka.
Skönt! :) Idag ska jag dock in till universitetet en snabbis för att
lämna in två exemplar av min uppsats till momentansvarige läraren.
Det är därför jag är vaken tidigt idag, men det är bra träning inför
nästa måndag då skolan startar igen.

Mer planer för dagen än en snabbis på universitetet finns inte.
Hade tänkt börja läsa Liza Marklunds nyaste bok. Har fortfarande inte
kommit igång och läsa den, haha.  :) Vi får se vad dagen erbjuder.

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

hej! Hehe okej, ja jag får väl ta och se en sådan film på bio för att ha något att jämföra med :)

2012-01-16 @ 14:10:54
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0