Julgransplundring


Ja som rubriken visar så har jag städat bort julen idag.
Alla adventsljusstakar, julgranen, julgardinerna, dukarna -
ja allt som har med julen att göra plockade jag bort idag.
Nu har vi istället vanliga fönsterlampor, vår/sommargardinerna,
och andra dukar på plats.

Har även varit duktig och städat hela lägenheten och
även balkongen har blivit skottad. Nu förtjänar vi lite lugn och ro
här hemma, haha. Men först blir det en tur ner till förrådet för att
lämna alla julsaker där. Sedan väntar matlagning och därefter
blir det lugnt resten av dagen.  :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - EMELIESPLACE

Jag tog bort julen innan nyår :)

2012-01-11 @ 14:28:47
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Hej! Usch det låter stressigt!! Jag har heldag i skolan imorgon, vill inte alls tillbaka. Har nå redovisning/seminarium om vetenskap vilket jag och resten av klassen fattar ett dugg om så vi får väl se hur detta går...

2012-01-11 @ 16:30:29
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Ida

▲ Haha, sant! Men i nacken är fint, annars kan man ju alltid göra fler än en tatuering. Jag har FoREVer på handleden (en hyllning till min idol, därför REV står stort eftersom det var det han kallades) :) Finns bilder i min tatuerings-kategori :)

2012-01-11 @ 19:13:53
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Rosanne

haha fan jag kommer dö med den där NK. sen är våran lärare från österrike så man fattar inget vad han säger och hohooj får se hur den kursen slutar.... :P

2012-01-11 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0