Fullt upp

Den här dagen har jag verkligen varit igång hela tiden, inte en
enda lugn stund. Morgonen bjöd på 1,5 timmes promenad.
Sedan satt jag drygt två timmar med opponeringen och lyckades
bli helt färdig. Skönt! :) Därefter blev det en tur till stan, var förbi
busstationen, skolan och ICA. När vi kom hem vankades det middag,
duschande och lite spring ner till förrådet. Fullt upp!


Just nu spelas Nickelback i högtalarna medan jag väntar att klockan
ska ticka på. 20.00 blir det att glo på Sveriges mästerkock, det
startade igår. Äntligen! :) Jag älskade förra säsongen och samma sak
med Masterchef och alla andra matlagningsprogram. ;b

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Hej! Jag läser till förskollärare :) Vi har mest hemmadagar men det har blivit mer att ses i studiegruppen och plugga eftersom att det är gruppuppgifter :) Det är både bra å mindre bra att plugga hemma, det blir mer gjort om man är i skolan men det är skönt att välja själv när man vill görat :)

2012-01-10 @ 19:42:54
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0