Fredag

Gud så skönt, jag är ledig en hel vecka nu innan termin 4 startar! :)
Igår hade jag fixat de där två småsakerna i uppsatsen på mindre
än 20 minuter typ. Så nu är det bara att vänta på betyg. Hoppas det
som stod på framsidan av min uppsats stämmer, hihi.  :)

Denna lediga fredagsmorgonen startade vid 8-tiden. Ska åka in till
stan med älsklingen under förmiddagen för att shoppa lite. Egentligen
skulle jag behöva hålla i pengarna men känner suget efter att köpa
något linne eller tröja så får se om jag hittar någon. Smycken ska
jag i alla fall köpa, hihi. Fick presentkort på Glitter i julklapp, vilket
var välbehövligt eftersom jag älskar att handla där. :D Så nu har jag
300 kronor att shoppa smycken för, perfekt.


Kommentarer
Postat av: Rosanne

Verkligen.

2012-01-13 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0