Onsdag

Onsdagmorgon och jag sitter här som vanligt strax efter 06-tiden.
Men nu är det sista dagen denna vecka som jag behöver kliva upp vid
06, vilket känns jätteskönt. Sista skoldagen denna vecka, härligt. :)

Dagens planer är att vara en-två timmar på skolan för att planera inför
nästa veckas redovisning. Sedan ska jag förbi strömpilen en sväng
innan jag åker hem igen. Vid 13-tiden ska jag och Henke befinna oss
på ett möte, håll tummarna för oss. Resten av dagen kommer bli lugn,
ingenting att plugga, inga måsten, ingenting. Skönt!

Kommentarer
Postat av: sara

Oj, vad tidigt :O <3

Ja går upp halv 8 typ xd <3

2012-02-15 @ 10:05:12
URL: http://saraholmessonxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0