Torsdag

 
Nästsista praktikdagen innan jag går på jullov, whoop whoop!
Känner mig jättetaggad, ska bli så skönt att ha ett helt jullov utan
pluggande. Det har inte hänt förut kan jag säga! Men detta år
slipper jag plugga, då kan jag fokusera på att umgås med nära och
kära, göra vad jag vill när jag vill. Åh så härligt det ska bli!
Men åter till den här dagen då.. Blir rätt lugnt på kontoret tror
jag. Ska fixa och dona med utredningar som ska arkiveras,
och sedan blir det APT-möte på eftermiddagen samt någon
kvinna som ska tala om värdegrund och hur kommunen ska jobba
mer med det. Tror tiden kommer gå rätt fort, eller jag hoppas det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0